Menu strony
Kontakt
Tel.: | 94 348 8015 |
e-mail: | info@esitronic.pl |
ESI[tronic] wydanie 2014/2
Jest już dostępna nowa wersja ESI[tronic] 2014/02.
ESI[tronic] 2.0 – nowości i uaktualnienia
- Nowe elementy w diagnozie sterowników
- Nowe elementy w diagnozie sterowników ciężarówek
- Badanie czujnika nasłonecznienia
- Nowe funkcje ESI[tronic] Truck
- Pokrycie systemu Start-Stop

Test czujnika nasłonecznienia
Badanie czujnika nasłonecznienia w modelach Ford i Mazda:
Sprawna klimatyzacja ma pierwszorzędne znaczenie w gorące dni lata. Aby zapewnić działanie czujnika nasłonecznienia oferujemy dla wielu modeli Ford i Mazda badanie tego czujnika.
Test działania występuje na przykład w klimatyzacji automatycznej V6.0 montowanej w pojazdach Focus 11, C-MAX 11, Kuga 13.
Ponadto występuje w klimatyzacji automatycznej 8.6, w którą są wyposażone Mazda 3 (BL), Mazda 6 (GH) i Mazda CX5.
Nowe funkcje ESI[tronic] Truck
Wybór systemów według producenta
Za pomocą przycisku System / OBD użytkownik może teraz wybierać systemy w pojeździe według producenta.
Nowe funkcje ESI[tronic] Truck
Import/Export pojazdów i grup wartości rzeczywistych, które zostały skonfigurowane samodzielnie przez użytkownika
Ta funkcja pozwala zapisać i przywrócić pojazdy i zdefiniowane grupy wartości rzeczywistych, które użytkownik sam zestawił. Umożliwia to również przenoszenie danych między różnymi komputerami użytkownika.
Ważne: Wymiana jest możliwa tylko w ramach tych samych wersji ESI[tronic] Truck!
Nowa prezentacja czynności serwisowych w zapisanych protokołach dla pojazdów MAN oraz Mercedes Benz
W protokole są pokazywane tylko te systemy, które faktycznie występują w pojeździe. W odniesieniu do nich są podawane terminy kolejnego przeglądu (data / km do nastepnego serwisu) według danych fabrycznych.
Pokrycie systemu start-stop
Systemy Start-Stop są coraz częściej stosowane w pojazdach ze względu na redukcję emisji spalin. Ponadto podnoszą komfort jazdy autem.
Systemy Start-Stop składają się z zespołu alternator-rozrusznik oraz ze sterownika do połączenia z układem elektronicznym silnika i centralką.
Ten dodatkowy system wymaga własnej, osobnej diagnozy. Od aktualizacji 2014/2 program ESI[tronic] 2.0 umożliwia diagnozowanie systemów Start-Stop w ponad 1100 wersji pojazdów 19 marek.
Przykład:
BMW: seria 1, seria 3, X3, X5
Fiat: 500, Grande Punto, Punto Evo, Stilo
Mini: Cabrio, Clubman
Opel: Astra, Corsa, Insignia, Meriva, Mokka
Peugeot: 207, 208, 3008, 5008