Menu strony
Kontakt
Tel.: | 94 348 8015 |
e-mail: | info@esitronic.pl |
ESI[tronic] wydanie 2014/1
Jest już dostępna nowa wersja ESI[tronic] 2014/01.
ESI[tronic] 2.0 – nowości i uaktualnienia
- Nowe elementy w diagnozie sterowników
- Nowe elementy w diagnozie sterowników ciężarówek
- Setup w sieci
- Techniczne Informacje Serwisowe
- TPA 200 oraz ESI[tronic] / KTS

Techniczne Informacje Serwisowe – porady i wskazówki
Czy znasz już nasze „Techniczne Informacje Serwisowe“?
Znajdziesz w nich konkretne rozwiązania, łącznie z działaniami naprawczymi oraz potrzebnymi częściami zamiennymi dla często spotykanych objawów.
Przykład:
Pojazdy, których dotyczy problem
Wszystkie modele z aktywnym zawieszeniem, VIN → WVWZZZ3CZ9E555800.
Zgłaszane objawy
Huczące odgłosy dochodzące z tylnego zawieszenia podczas jazdy po wyboistej drodze lub przejeżdżania spowalniaczy na jezdni.
Przyczyna
Związana z konstrukcją usterka górnego gniazda mocowania tylnych amortyzatorów.
Środek zaradczy
Zamontować zmodernizowane górne gniazdo mocowania tylnych amortyzatorów.
Setup w sieci
“Setup sieci” umożliwia stosowanie ESI[tronic] 2.0 w ramach komputerów PC połączonych w sieć. Płyty DVD ESI[tronic] 2.0 zostają skopiowane na jeden PC w sieci. Informacje mogą być następnie powielane na inne komputery podłączone do sieci. Każdy PC wymaga własnej instalacji oraz udzielenia licencji.
Update online
Czy wiedziałeś już o tym? Uaktualnianie online jest częścią Twojego abonamentu na diagnozę sterowników. Zarejestruj się w naszym programie Diagnostics Download-Manager, podając swój login do ESI[tronic].
Proces pobierania funkcjonuje automatycznie (wymagane połączenie z Internetem). W ten sposób będziesz miał dostęp do najnowszych systemów Diagnostics SD na 3 miesiące przed wydaniem kolejnej płyty DVD z updatem. Nowy Release online będzie podawał to przeciętnie co dwa tygodnie.
TPA 200 oraz ESI[tronic] / KTS
Idealne uzupełnienie posiadanych w warsztacie narzędzi diagnostycznych ESI[tronic] oraz KTS.
Zgodnie z nowymi regulacjami UE, od listopada 2014 wszystkie nowo homologowane pojazdy muszą być wyposażone w system kontroli ciśnienia w oponach (określany skrótem RDKS lub TPMS). Wiele z tych pojazdów ma zamontowane systemy, w których zastosowano zawory kół. Do diagnostyki tych zaworów firma Bosch stworzyła przyrząd diagnostyczny TPA 200. Przyrząd ten daje wszystkim warsztatom zajmującym się serwisowaniem opon możliwość szybkiego i niezawodnego badania czujników RDKS niskim kosztem. Przyrząd może być również stosowany na stanowisku przyjęć pojazdów oraz jako uzupełnienie ESI[tronic] i diagnostyki za pomocą KTS bezpośrednich systemów RDKS.