Diagnostyka pojazdu

Nowa technologia samochodowa – Nowe możliwości dla warsztatów.

Samochody stają się stopniowo „komputerami na kołach”. Są wyzwaniem dla warsztatu. Tylko profesjonalne systemy diagnostyczne zapewniają nowe możliwości obsługi. Oprogramowanie oszczędzające czas z dokładnymi instrukcjami wykrywania i usuwania usterek jest równie ważne jak odpowiednie, wydajne wyposażenie testowe. Firma Bosch z urządzeniami diagnostycznymi typu KTS i oprogramowaniem ESI [tronic]-C oferuje optymalną podstawę dla jakości serwisowej i możliwości osiągania zysków.

ESI[tronic]-C dostarcza wyczerpujących informacji o usuwaniu usterek w układzie sterowania silnikiem w przypadku pojazdów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz dla układów hamulcowych samochodów osobowych i układów podnoszących komfort. Można je stosować do systemów Bosch i innych producentów.

Informacja o tych systemach jest podzielona na dwa obszary. Jeden zawiera instrukcje SIS (System Informacji Serwisowej) dotyczące wykrywania i usuwania usterek. Drugim oprogramowaniem jest Diagnoza Sterowników.

Oba te programy są powiązane poprzez wysokiej sprawności program CAS [plus].

Instrukcje wykrywania i usuwania usterek SIS można wgrać na dowolny, standardowy komputer PC. Jednakże instrukcje wykrywania i usuwania usterek SIS osiągają swój właściwy potencjał jedynie poprzez współdziałanie z oprogramowaniem Diagnoza Sterowników oraz tetserem usterek firmy Bosch, np.PC w połaczeniu z KTS 520 lub KTS 550.

ESI(tronic)-C: jasne korzyści z niezawodnego wykrywania i usuwania usterek 

  • Korzyści dla warsztatów: diagnoza i usuwanie usterek w sterownikach silników benzynowych i wysokoprężnych, jak również w układach hamulcowych
  • Elastyczność warsztatu dzięki wykorzystaniu standardowego PC i wyposażenia diagnostycznego Bosch
  • Orientacja praktyczna dzięki tekstowemu wyświetlaniu informacji o wykrytych usterkach
  • Optymalizacja pracy dzięki połączeniu rezultatów diagnozy własnej z załączonymi instrukcjami SIS odnośnie wykrywania i usuwania usterek
  • Modułowość daje możliwość indywidualnego wyboru oprogramowania do silnika benzynowego i wysokoprężnego, jak również dla układu hamulcowego
  • Regularne aktualizacje gwarantują, że jesteście państwo zawsze na bieżąco

Oszczędność czasu, unikanie błędów i bardziej profesjonalny poziom pracy.

Oprogramowanie ESI [tronic] z funkcją CAS(plus) daje możliwość porównania wartości zmierzonych z wartościami nominalnymi producentów:

  • wartość rzeczywista odczytywana ze sterownika łącznie z wartością zadaną
  • automatyczne porównaniem wartości zadanej z wartością rzeczywistą
  • kolorem wyróżnia się wartość poza tolerancją
  • jednokrotna identyfikacja pojazdu

 Wszystkie dodatkowe informacje niezbędne do diagnozy są wyświetlane w instrukcji SIS dotyczącej wykrywania i usuwania usterek

Dostęp do wszystkich istotnych informacji

  • Tylko jednokrotna identyfikacja pojazdu wykorzystywana do instrukcji SIS i Diagnozy Sterowników
  • Wywoływanie pamięci usterek bezpośrednio z instrukcji lokalizowania usterek SIS
  • Tekstowy opis kodu błędu
  • Łączenie wartości zadanej i aktualnych wartości na ekranie z elektronicznymi instrukcjami napraw
  • Prosta ocena zmierzonych wartości przez kolorowe wyróżnienie przy porównaniu z wartościami zadanymi
  • Uruchomienie funkcji multimetru z programu aplikacyjnego SIS
  • Przesyłanie wartości z pomiarów do SIS
  • Instrukcje wykrywania i usuwania usterek SIS zawierają schematy elektryczne, rozmieszczenie elementów i wszystkie dodatkowe informacje dotyczące usuwania usterek.
  • Przejrzysta, prosta dokumentacja wartości pomiarowych w protokóle pracy

Rezultat: większa wygoda, oszczędność czasu oraz oszczędność kosztów

System modułowy

Z rozległego zakresu serii ESI [tronic] mogą Państwo skompletować optymalną kombinację dla indywidualnych potrzeb Państwa warsztatu. Przykłady:

  • Idealne rozwiązanie SD/SIS oferuje pełny zakres Diagnozy sterowników oraz instrukcji wykrywania i usuwania usterek SIS – idealny do codziennej pracy
  • Pakiet Service (SD, M, TSB)
    SD Diagnoza Sterowników, Mechanika, Techniczny Serwis Informacyjny
  • Pakiet Mechanik (SD, SIS, M, TSB)
    SD Diagnoza Sterowników, SIS System Informacji Serwisowych, Mechanika, Techniczny Serwis Informacyjny
  • Pakiet Elektric (SD, SIS, P, TSB)
    SD Diagnoza Sterowników, SIS System Informacji, Serwisowych, Schematy elektryczne – systemy bezpieczeństwa i komfortu, Techniczny Serwis Informacyjny
  • Profipaket (SD, SIS, M, P, TSB)
    SD Diagnoza Sterowników, SIS System Informacji Serwisowych, Mechanik, Schematy elektryczne – systemy bezpieczeństwa i komfortu, Techniczny Serwis Informacyjny

Istniejący komputer warsztatowy otwiera świat diagnostyki pojazdów

Można korzystać z instrukcji wykrywania i usuwania usterek SIS na dowolnym, standardowym komputerze PC. Jednakże instrukcje SIS najpełniej wykorzystuje się poprzez współdziałanie z oprogramowniem Diagnozy Sterowników i testerami usterek Bosch, np. KTS 520 lub 550.

Rozwiązaniem mobilnym jest KTS 870, odporny tester diagnostyczny.

Wiele innych urządzeń diagnostycznych Bosch współpracuje z programem ESI tronic

  • FSA 7xx Testery silników: ergonomiczne, zaprojektowane do warunków warsztatowych, z 17” monitorem kolorowym
  • MOT 251 (wycofany z produkcji): kompaktowy tester silników spalinowych z kompaktowym wózkiem i obrotowym ekranem
  • ESA 3250 (wycofany z produkcji): system analizy spalin do silników benzynowych i wysokoprężnych

Instrukcje diagnozowania pojazdu i usuwania usterek dla pojadów benzynowych, wysokoprężnych, układów hamulców, układów komfortu

ESI[tronic]-C. Oprogramowanie oszczędzające czas potrzebny przy zdiagnozowaniu i usunięciu usterki w pojeździe. Zawiera dane do diagnostyki oraz naprawy systemów sterowania silnikami benzynowymi i wysokoprężnego, układów hamulców samochodów osobowych i układów komfortu wyprodukowanych przez firmę Bosch i innych producentów:
Podział informacji na:

  • „SIS – System Informacji Serwisowej” Instrukcje wyszukiwania i usuwania usterek, technologie napraw
  • „Diagnoza Sterowników”
Powrót do góry strony