ESI[tronic]

e-mail: info@esitronic.pl

Jest już dostępna nowa wersja ESI[tronic] 2018/01

Nowa wersja ESI[tronic] 2018/01.
ESI[tronic] 2.0 – nowości i uaktualnienia. Poprawiona identyfikacja pojazdów. Poprawione wyszukiwanie tekstu. Rozszerzenia protokołu. Systemy wspomagania i inteligentne oświetlenie. Koniec wsparcia dla starszych wersji Windows i testerów KTS. Nowości w ESI [tronic] 2.0 – pokrycie pojazdów



Poprawiona identyfikacja pojazdów
Użytkownicy, którzy mają preferowaną metodę identyfikacji pojazdu, mogą ją ustawić jako domyślną (konfigurację Identyfikacja pojazdu można znaleźć w Menu głównym pod Ustawienia Użytkownika). Po uruchomieniu ESI [tronic] 2.0, użytkownik przejdzie automatycznie do domyślnej Identyfikacji pojazdu.



– Poprawione wyszukiwanie tekstu
Wyszukiwanie informacji w ESI [tronic] 2.0 nigdy nie było łatwiejsze! Wyszukiwanie tekstu jest teraz rozszerzone na tabele informacyjne. Można w ciągu kilku sekund przeszukać kompletną tabelę kodów usterek (patrz zrzut ekranu). 



 Rozszerzenia protokołu
Możliwe jest teraz automatyczne zapisywanie wszystkich kodów usterek w protokołach ESI [tronic] 2.0, bez konieczności naciskania za każdym razem przycisku Zapisz. Jak pokazano na zrzucie ekranu, to nowe ustawienie można aktywować w menu Ustawienia użytkownika w zakładce Protokoły.


Można teraz dodawać obrazy do dowolnego otwartego protokołu ESI[tronic] 2.0. W tym celu naciśnij przycisk Drukuj i wybierz Dodaj obraz, aby wybrać obraz zapisany na komputerze.
Wskazówka:
Link Dodaj obraz jest aktywowany tylko po utworzeniu protokołu. W innym przypadku pozostaje zaznaczone na szaro i niedostępne. 



 Systemy wspomagania i inteligentne oświetlenie
Wiele dzisiejszych pojazdów ma systemy wspomagania kierowcy (np. do ostrzegania o zmianie pasa ruchu, rozpoznawania znaków drogowych, monitorowania martwego pola) oraz inteligentne systemu oświetleniowe (np. LED, Matrix, Beam, biksenony). Kalibracja i regulacja tych systemów jest obowiązkowa po każdym ustawieniu lub naprawie zawieszenia lub po wymianie szyby przedniej lub reflektora.



Odbywa się to za pomocą ESI [tronic] 2.0. i testera KTS, a także przy użyciu określonego stanowiska, takiego jak DAS 800/1000 oraz SCT 415, lub jazd kalibracyjnych. Do jazd kalibracyjnych jest potrzebny mobilny przyrząd diagnostyczny (np. KTS 350).



Obecnie ESI [tronic] 2.0 ma następujące pokrycie pojazdów, aby pomóc w wykonywaniu prac:
– 17.134 przyporządkowań konkretnego modelu pojazdu do systemów opartych na radarach
– 42.920 przyporządkowań konkretnego modelu pojazdu do systemów opartych na kamerach
– 24.246 przyporządkowań konkretnego modelu pojazdu do systemów opartych na oświetlenia



– Koniec wsparcia dla starszych wesji Windows i testerów KTS
Nowe wersje ESI[tronic] 2.0, począwszy od 2018/1, nie mogą być już instalowane na PC z tymi wersjami Windows. Jednak korzystając z ostatniej wersji 2017/3, użytkownicy nadal mogą używać ESI [tronic] 2.0 na swoich PC, pod warunkiem, że posiadają ważną licencję ESI[tronic] 2.0.
Uwaga: oficjalna usługa „rozszerzonej pomocy“ oferowana przez Microsoft dla użytkowników Windows XP zakończyła się w kwietniu 2014 r., a dla użytkowników Windows Vistaw kwietniu 2017r. 



KTS 650 oraz KTS 670:
Ponieważ te modele KTS są oparte na Windows XP Embedded, najnowsza wersja ESI [tronic] 2.0 nie może być na nich instalowana.

 Zalecamy następujące rozwiązania:

  • KTS 995 pakiet DCU 220 + KTS 560 + FSA 500
  • KTS 980 pakiet DCU 220 + KTS 590
  • KTS 960 pakiet DCU 220 + KTS 560
  • KTS 350 uniwersalne rozwiązanie oparte na Windows 10
  • KTS 460 pakiet DCU 100 + KTS 560



KTS 520 i KTS 550:
ESI[tronic] 2.0 wersja 2018/1 nie będzie już obsługiwać tych modeli KTS. Mimo, że instalacja jest nadal możliwa, funkcja Diagnoza sterowników za pomocą ESI[tronic] 2.0 zostanie zablokowana.

Zalecamy następujące rozwiązania:

  • KTS 590 nowy moduł KTS z najnowszymi interfejsami pojazdów, komunikacją Bluetooth i oscyloskopem
  • KTS 560 nowy moduł KTS z najnowszymi interfejsami pojazdów, komunikacją Bluetooth i multimeterem



Atrakcyjne oferty u lokalnego dostawcy sprzętu KTS oraz ESI[tronic]. 


Nowościami w tej aktualizacji są:

Samochody osobowe:
Opracowano 783 nowych i zaktualizowanych systemów dla 41 marek.


Nowościami w tej aktualizacji są:
1. Marki azjatyckie z 84 systemami w np. modelach Honda oraz Toyota
2. Ford z 27 systemami we wszystkich aktualnych modelach np. Ford Fiesta 2017 i Ford Transit 2012
3. Grupa Fiata z 19 systemami we wszystkich aktualnych modelach np. Alfa Romeo Giulia, Fiat Ducato i Lancia Voyager


Samochody ciężarowe:
Opracowano 623 nowych i zaktualizowanych systemów dla 37 marek


Nowościami w tej aktualizacji są:
1. Scania z 44 systemami np. serie K i P
2. Mercedes Benz z 40 systemami np. aktualny Actros III
3. MAN z 32 systemami w aktualnej serii TGX (2017)

* Aktualizacje mogą być również wspierane z Twoją pomocą ,na przykład poprzez przesyłanie Serviceticket. Z góry za nie dziękujemy.


Następujące wykazy pojazdów w ESI[tronic] 2.0 są również dostępne online:
– SD i SIS dla pojazdów osobowych i ciężarowych
–  Bike
–  aktualizacje pośrednie dla SD.